logo Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Perjantai 10.09.2010, 22:29:48
 Suomen Eestinhevosyhdistys ry Webmaster ( pikaviesti / sähköposti ) päivitetty 30.12.2006
Etusivu Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy

Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rautias eestinhevosruuna Rommi  (Luettu 745 kertaa)
Paula
Pullapolle
*
Poissa Poissa

« : Maanantai 11.01.2010, 11:57:01 »

Tunteeko kukaan kyseista hevosta? Ostettiin Mikkelin ratsastuskoululta muutamia vuosia sitten. Tällä hevosella opettelin oikeasti ratsastamaan, maailman paras opettaja siinä hommassa kun ei antanut mitään ilmaiseksi!  Hymyilee leveästi Olisi kiva kuulla että mitä kuuluu nykyään.  Hymyilee
tallennettu

Itsepäisen Ponin itsepäinen omistaja
rommi
Puskakiituri
**
Poissa Poissa

Oma teksti

« Vastaus #1 : Keskiviikko 3.02.2010, 15:47:00 »

Paula hei!

Minä ostin Rommin kuusi vuotta sitten Mikkelistä. Se asustelee nykyään Tampereella tai no oikeastaan Ylöjärvellä. Se voi todella hyvin. Ikää sillä on tällä hetkellä 22, mutta se ei kyllä herran jaloissa paljon paina. Se on ihan aktiivisessa liikutuksessa 6 kertaa viikossa.  Herra  on ikuinen jekkuilija ja keksii ratsastajalle yllätyksiä pilke silmäkulmassa. Vihainen sille ei voi olla, koska se ei ilkeile (ainakaan omasta mielestään) vaan piristää aika ajoin mielestään tylsää "koulu"ratsastelua.

Melkoinen opettaja se kyllä onkin. Oltuaan minulla pari viikkoa hyppäsi kentän aidan yli (110 cm)minä kyydissä, kun ei halunnut kääntyä... Ilmaiseksi se ei anna mitään, tai vaihtoehtoisesti antaa vauhti koko rahan edestä. Oppinut sen kanssa on todella paljon, ei vähiten siitä miten antoisaa ja mahtavaa on touhuta kiltin, ystävällisen ja osaavan hevosen kanssa.

Mikäli olet Sehy:n jäsen, niin kuvan Rommista nykyisellään näet viimeisimmän Klepperin kansikuvassa.
Kiva, että Rommia aina säännöllisen välein joku etsintäkuuluttaa. Sen on varmaankin jättänyt lähtemättömän vaikutuksen moneen sillä ratsastaneeseen.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
SEHY Foorumi  |  Keskustelu  |  Etsintäkuulutukset  |  Aihe: Rautias eestinhevosruuna Rommi
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan